niedziela, 15 czerwca 2014

Od Sarah cd. Hatsumi, Lolita, Ifus, Krick, Vane, Florence, Warren, Wind

- Ifus, zaopiekuj się chłopcami, gdyby coś nam się stało - powiedziałam i ruszyłam na tę polanę wraz z Florence'em i Krick'iem. Było tam chyba z pięćdziesiąt wilków. Po dwadzieścia pięć w oddziale. Oddział wilków ziemi i drugi, wilków ognia. Miałam nadzieję, że nic nam się stanie. Florence podszedł do mnie i powiedział:
- Wracamy, Krick powiedział, że już główne, najważniejsze wiadomości znamy. - powiedział i pociągnął mnie do watahy. Teraz już byli tam wszyscy. Zauważyłam, że Vane siedzi koło Tornado, a ona wybiera imiona dziewczynek. Vane będzie ojcem! W tym przypadku niezbyt to dobrze, bo jest wojna, ale cóż...
- Sarah! Nie zgadniesz! - krzyknął Vane, gdy mnie zobaczył.
- Będziesz tatą - rzuciłam, aż zrzedła mu mina, a potem wstąpił na jego pysk szeroki uśmiech i podbiegł do Florence'a. Poszłam do Ifus odebrać Warrena i Wind'a, a potem usiadłam koło Lolity, która przysłuchiwała się słowom Hatsumi.


( Kto dokończy ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz