niedziela, 22 czerwca 2014

Od Krick'a cd. Codik


- Ja jestem Krick. - Powiedziałem do nieznajomej wadery.
  Popatrzyła na mnie.
- Ja jestem.....Codik. - Odpowiedziała, ale tak szybko.
- Krick. - Powiedziała do mnie niespodziewanie Tornado.
- Powiedz Hatsumi i Vane'owi, że jutro wracam. - Dokończyła wadera.
- Więc, to jest Tornado.Wygląda jak ta słynna Ripple. - Usłyszałem głos Codik.
- Skąd ty wiesz o mojej matce!? - Zawołałem zaskoczony.
- Ripple była Aniołem.Wiem. Jej dobro zwyciężało wszystko, nawet śmierć. - Odpowiedziała wadera.
- A ten czarny wilk który leżał koło tej wadery to miał na imię Florence? - Zapytała. Byłem w szoku.
-T-Tak. - Odpowiedziałem waderze. - Uważajcie, jeśli dopadnie was jego wataha, to już jesteście martwi. 
- Odpowiedziała Codik. - Spokojnie. Nasza wataha ma silną przywódczynię, 
szkolimy wilki. - Powiedziałem....

 
 
《Codik?》

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz