poniedziałek, 9 czerwca 2014

Od Krick'a cd. Hatsumi

Hatsumi - Powiedziałem .- Krick, po co mnie budzisz w środku nocy..?- Wadera nie otworzyła oczu.
- Chodź ze mną. Do tej jaskini. - Wadera otworzyła oczy - Po co?- Ziewając odpowiedziałem - Bo to w sumie nie jest jaskinia tylko świątynia dawnych wilków powietrza. - Hatsumi wstała - Ok. Chodźmy - Gdy doszliśmy, nie było widać wejścia do jaskini. - Ej, gdzie jest to wejście - Powiedziała do mnie Hatsumi. - Patrz. - Uniosłem się i machnąłem mocno skrzydłami. Nagle cała góra była w niebieskich wzorkach. Drzwi otworzyły się. Byliśmy na końcu korytarza. Przeszliśmy przez zasłonę pnącza. -Wow! - Krzyknęła Hatsumi.
- Możemy poznać wszystkie tajemnice powietrza.- Powiedziała mi Hatsumi. - Masz rację , możemy.-....

《Hatsumi?》

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz