piątek, 6 czerwca 2014

Od Krick'a

Hatsumi pokazała mi okolice, zobaczyłem wszystko .
- Hatsumi, co to jest? - Powiedziałem pokazując waderze jaskinie.
-Yyy nie wiem - Ciekawość mnie zżerała.
- Chodźmy tam . - Powiedziałem, idąc w tamtą stronę.
- No nie wiem .- Ale i tak Hatsumi poszła za mną.
- Ale tu ciemno ... Hatsumi, czy to naturalne że twoje futro, się świeci? - Wadera była zdziwiona .
- Chyba nie powinno, no ale to dobrze widzimy coś .- Nagle poczułem coś. Ujrzałem żółte świecące oczy. Podszedłem i ....... Uff to tylko świetliki. - Powiedziałem do Hatsumi .
- Chodźmy dalej! - Było coraz piękniej i ...Nieważne. Nagle coś poczuliśmy. Zbliżyliśmy się do siebie, ponieważ korytarz stał się ciaśniejszy.
- Musimy zapamiętać to miejsce.Wróciliśmy do jaskiń i poszliśmy spać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz