wtorek, 17 czerwca 2014

Od Hatsumi cd Krick ( i wszyscy inni )

- Wracajmy już do reszty wilków. - odpowiedziałam.
- Dobrze.
- A tak przy okazji, jak idzie "zarządzanie" całą sforą ? - spytałam zaciekawiona.
- Myślę, że dobrze. Do póki ty będziesz mi pomagać, nic się nie stanie. Ale przyznam, że mam coraz więcej nowych obowiązków. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, jak ciężko musiało ci być, opiekować się młodymi oraz zarządzać całą watahą. Musiało ci być naprawdę trudno. - odpowiedział Krick.
- Nie było aż tak źle. To dzięki pomocy innych wilków udało mi się to wszystko osiągnąć. Muszę już iść niestety, spotkamy się później. Nie zapomnij wysłać dwa wilki na zwiady po naszych terenach o północy.


(Kto chce iść na zwiady ? Co ciekawego może się zdarzyć ? Zachęcam wszystkich, piszcie co wam przyjdzie do głowy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz