sobota, 14 czerwca 2014

Od Hatsumi cd. Krick

To samo pytanie. Czy zostaniemy parą. I znów mętlik w głowie. Co ja mam odpowiedzieć ?
- Jakiej odpowiedzi ode mnie oczekujesz Krick ? - zapytałam wprost.
- Eee, no.. liczę, że się zgodzisz - zacząłem się poważnie jąkać. Nie tak to miało wyglądać.
- Spokojnie, tylko żartowałam, oczywiście, że się zgadzam.
- Naprawę ?! Och, co za ulga. Myślałem, że nigdy nie odpowiesz. - odpowiedział uradowany basior.
- Pamiętaj, że jeśli chcesz być ze mną musisz również zaakceptować bycie samcem Alfą. Wiąże się z tym wiele problemów. Będziesz teraz odpowiedzialny wraz ze mną za całą watahę. Twoje decyzje muszą być rozsądne, ponieważ decydujesz i losach stada.
- Wiem o tym Hatsumi i chcę stanąć na wysokości zadania. Zrobię wszystko by być najlepszym partnerem jak i przywódcą. - opowiedział z powagą Krick.
- Ale pamiętaj, że nie będę grzeczną i posłuszną waderą - ze śmiechem zagadnęła Hatsumi.
- O tym też wiem, moja kochana. - oboje odeszliśmy w stronę lasu śmiejąc się i pogwizdując.


( A zatem, ogłaszam iż mamy samca Alfę - Krick'a. )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz