piątek, 6 czerwca 2014

Od Krick'a C.D Hatsumi

Hatsumi poprosiła mnie abym zabrał wszystkie wilki i wyruszył na polowanie. Hatsumi ruszyla z nami.
- Krick, popatrz.- Powiedziała do mnie Hatsumi. - Wow, upoluje ją .- W tej chwili chodziło mi o sarnę. Udało mi się. Najpierw jadły alphy, potem bety i inne wilki.
Po śniadaniu poprosiłem Hatsumi o coś. Szliśmy tam aż do obiadu .- Cudne miejsce .- Powiedziała Hatsumi -Wiem , i tu chcę to zrobić.- Powiedziałem podniesionym tonem.- Ale co?- Zastanowiła się.
- Hatsumi, pamiętasz jak chciałem Cię o coś zapytać?
- Tak - odpowiedziała Hatsumi.
- Uff ..- A czy nie zostałabyś..- Znowu to samo, zacząłem urywać .- Śmiało. -
Czas się wziąć w garść .- Czy ty .. zostaniesz moją partnerką?-.....


(Hatsumi , co będzie dalej?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz