niedziela, 15 czerwca 2014

Od Krick'a cd. Hatsumi, Ifus, Tornado, Lolita itd.

Byłem za głupi. - Powiedziałem. Nagle churem wszyscy zapytali - Co? - To przeze mnie. To przeze mnie jest ta wojna i ja tą wojnę zakończę. - Powiedziałem do wszystkich i po piegłem do wrogów.
- Co wy robicie ?! - Zapytałem Shadow'a.
- Chcemy się zemścić, odszedłeś od nas, więc za to zapłacisz! - Powiedział do mnie Shadow
(wilk z mojej watahy z której odszedłem)
- A jeśli do was wrócę, to skończycie wojnę? - Zapytałem basiora.
- Oczywiście. - Odpowiedział z podejrzaną miną.
- To wrócę.-  Skoczyłem na drzewo i powiedziałem -Wojna skończona.Wracam do was! - Wszystkie wilki patrzyły się na mnie. A Tornado próbowała powstrzymać Hatsumi. Nagle wilki zaczęły się cieszyć i krzyczeć. - Hurraa!!- Patrzyłem wtedy na minę Hatsumi. Była przerażona i smutna. Odszedłem, a wraz ze mną cała wojna.- Jesteś smutny. Czemu? - Zapytał mnie Shadow. - Odszedłem od kogoś, kogo
kocham. - Przychyliłem głowę.-Tęsknisz za tamtą waderą.Wiem jak to jest. - Popatrzyłem na Shadow'a  i powiedziałem - Miała na imię Hatsumi, kochałem ją.-.....


                                                                   《Dokończy ktoś?》

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz