sobota, 21 czerwca 2014

Od Krick'a cd. wszystkie wilki

-Jak to nie żyją ? - Zapytałem wraz z innymi. - Florence nas zdradził. Jego wataha niedługo tu przybędzie.
- Odpowiedziała Lolita. - A co będzie z Wind'em i Warren'em? - Zapytała zmartwiona Tornado.
- Jeszcze nie wiem, ale najgorsze jak im to powiedzieć...- Powiedziała Hatsumi. - Ja im to powiem, przeżyłam wszystko.Więc powiem im tak że zrozumieją. - Tornado zaczęła iść przed siebie. - Dobrze, ale jak im to powiesz? - Zapytałem zaciekawiony. -To już moja sprawa.- Odpowiedziała tajemniczo Tornado.
- A teraz najlepsze. Macie pomysły jak odeprzeć atak? - Zapytała mnie Hatsumi.
- Chwila.Oni tak chcą .Chcą abyśmy się martwili i byli nie gotowi. Vane, Zeron i ja będziemy szkolić wilki.... - W tym czasie Tornado...



( Kto ma ochotę dokończyć ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz