niedziela, 15 czerwca 2014

Od Ifus cd. Krick, Lolita

- Wiecie, myślę, że powinniśmy powiedzieć reszcie watahy...- zaczęła Hatsumi.
- Hm.... Myślę, że dobrze myślisz- przedrzeźnił ją Krick. Nagle uderzyła o mnie zdyszana i przestraszona Lolita, aż upadłam.
- UCIEKAĆ! WROGOWIE IDĄ!- wrzasnęła, aż mi zabrzęczało w uszach.
- O wilku mowa- powiedziałam.
- Co?- zapytała Lolita, już uspokojona.
- Ugh... Później Ci opowiem, a teraz trzeba wszystkich obudzić i zawiadomić- powiedziała Hatsumi i natychmiast się rozbiegliśmy, szukając reszty. Obudziłam Vivienne, Zerona, Shilę, Kamkę, Shirubę, Cindi'ego i Mikuru a potem pobiegliśmy pod tę grotę i czekaliśmy na resztę. W między czasie przyszła Courage oraz Sarah z Florencem i ich szczeniaki...

 
 
( Hatsumi ? Ktoś inny ? )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz