wtorek, 17 czerwca 2014

Od Krick'a cd. Hatsumi

- Chodź. -Powiedziałem do mojej ukochanej. - Zaprowadzę Cię gdzieś. - Dokończyłem.
- Dobrze. - Odpowiedziała zapłakana Hatsumi.
Doszliśmy do mojej "samotni" w której było bardzo ciemno. Zapaliłem światło, uniosłem się i światło zachodzącego słońca padało na podłogę.
- Hatsumi, pierwszy raz poczułem jak jest się być kochanym i kochać. Wszystkie wilki mówiły mi, że mam pecha.Walczyłem na wojnie w wieku jednego roku, straciłem siostrę,  nie mam partnerki...- Wadera słuchała mnie uważnie.
- Ale to już się zmieniło. A doprowadziłaś do tego Ty. Te wszystkie chwile z Tobą spędzone były wyjątkowe. - Powiedziałem.
- Krick.Wiesz...Nigdy nie spotkałam takiego basiora, który chciał żebym była jego partnerką z powodu bycia ...- Urwało się jej.
- Kochali Cię dla tego, że byłaś Samicą Alfa.Wiedziałaś, że pragną
tylko władzy, a nie Ciebie. - Powiedziałem smutnawym tonem...


《Hatsumi?》

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz