piątek, 6 czerwca 2014

Od Hatsumi cd. Krick

To pytanie zamurowało mnie. Przez kilka dobrych minut nie miałam pojęcia co odpowiedzieć.
- Ech, Krick...Naprawdę nie wiem co powiedzieć. Czy nie wydaje się ci, że to trochę za szybko ? W końcu znamy się zaledwie od paru dni. Nie zdążyłam cię jeszcze tak dobrze poznać. Nie myśl, że wszystko skończone. Poczekamy i zobaczmy jak się nam ułoży. Na razie jeszcze nie jestem gotowa, ale jak się bliżej poznamy może coś z tego wyniknie. Zapytaj mnie jeszcze później. - odpowiedziałam.
- Czyli jednak nie. Po co ja się pytałem.
- Ależ to nie tak. Po prostu potrzebuję więcej czasu. Muszę to przemyśleć. - próbowałam zachęcić Krick'a.
- Dobrze, poczekam, ale nie myśl, że zrezygnuję z ciebie tak łatwo. Chodźmy się teraz gdzieś przejść. - odpowiedział niezrażony Krick.


( Krick ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz