poniedziałek, 11 listopada 2013

Od Ifus cd. Hatsumi


- Urodziłam się w watasze skrzydeł. Byłam córką Alpf. Moi rodzice mieli jeszcze 5 synów. Jak każde dziecko, chciałam poznać świat. Moja matka zaprowadziła mnie do lasu, nad którym wiecznie świeciło słońce. Bawiłam się tam, ale któregoś dnia zaszłam za daleko... Zgubiłam się. Miałam wtedy może rok... W każdym razie, błąkałam się długo, bardzo długo. W większości watah mnie wyśmiewali z powodu skrzydeł, a Alpfy mnie nie przyjmowały. Kiedy weszłam na te tereny nie myślałam, że skończę jako członkini, raczej jako obiad dla watahy.- Uśmiechnęłam się, by nie urazić Alpfy.
- Smutne.- Apfa trochę się przygnębiła.
- A ty? Jak założyłaś watahę?- zapytałam. Alpfa spojrzała na mnie dziwnie - Racja, nie powinnam pytać...

(Hatsumi?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz