niedziela, 29 grudnia 2013

Od Zerona cd. Ifus

Chodziłem sobie bez sensu po watasze. Strasznie mi się nudziło, nie miałem co robić. Spotykałem wilki i zamieniałem z nimi kilka zdań. Poszedłem więc na plażę. Tam zobaczyłem białego wilka, ale w blasku słońca kolor wydawał mi się pomarańczowo-złoty. Podszedłem bliżej i zauważyłem, że tajemniczym wilkiem była wadera Ifus.
- Ooo, cześć Zeronie. Co tu robisz ? - zapytała wilczyca.
- Włóczę się po watasze już od rana i nie mam co robić. Chciałem, żeby Hatsumi mnie zabrała na łowy wraz z innymi wilkami, ale powiedziała, żebym lepiej został, bo i tak już za dużo wilków zgłosiło się na polowanie.
- Ja też miałam iść na łowy, ale w końcu się rozmyśliłam. Trochę mi się nie chciało. - odpowiedziała Ifus.
- A ty co tu robisz sama na plaży ? - zapytałem.
- Chciałam trochę pobyć w samotności, z dala od problemów i innych wilków.... oczywiście, żebyś nie myślał, że nie lubię was.. czy jakoś tak. - Widać było, że się zarumieniła i nieźle zmieszała.
- Spokojnie, wcale nie tak to odebrałem. Ja też lubię czasami pobyć w samotności i porozmyślać.

Ifus ? Dokończysz ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz